24/2019 Jozef Karika Čierna hra

Krátko po Nežnej revolúcii zavládlo ponuré obdobie – smrť nikdy nebola ďaleko a darilo sa všetkým druhom svinstva. V tejto atmosfére a nových podmienkach sa z obyčajných ľudí snažiacich sa vyšvihnúť stávajú výpalníci, drogoví díleri, priekupníci so zbraňami, zločinci v bielych golieroch či prví mafiánski bossovia. Do temnej špirály chtiac-nechtiac vťahujú aj svojich najbližších, manželky i deti. Zatiaľ čo niektorí prenikajú k čoraz väčšej moci, iní kráčajú k predčasnému koncu.
Čierna hra je román o násilnej epoche a ľuďoch, ktorých táto pohnutá doba zhltla. V napínavom príbehu plnom zvratov i dojímavých momentov stretnete aj obľúbené postavy z Karikových bestsellerovV tieni mafie a V tieni mafie II Čas dravcov 


Kniha sa mi čítala veľmi dobre a zároveň veľmi ťažko. Dôvody ? Kniha sa mi čítala veľmi dobre preto, lebo mám rada autorov štýl písania. Nevadia mi jeho siahodlhé opisy situácií. Humor jeho postáv je veľmi drsná ale podľa mňa ak autor píše knihy s takouto tématikou tak sa snaží čo najviac priblížiť čitateľovi prostredie, v ktorom sa daný román odohráva, takže mi to v jeho knihách neprekáža. Čítanie knihy som si ,,užila". Baví ma proste autorov štýl, nemôžem si pomôcť
Moje hodnotenie 5/5

Komentáre