Jozef Karika Priepasť

Ahojte knihomoľkovia,

zas a znova som tu s recenziou na knihu, ktorú som nedávno dočítala a to knihu Prieoasť od slovenského autora Jozefa Kariku

Anotácia
Bývalý lezec trpiaci panickým strachom z výšok narazí na legendu o skalnej plošine v Tatrách, kde neznáma sila núti ľudí, ktorí tam zablúdia, skočiť do priepasti a zabiť sa. Nezvyčajné množstvo smrteľných nehôd v tejto oblasti mu nedá spávať.
Rozbehne pátranie na vlastnú päsť, lenže skutočnosti, ktoré odhalí, sa vymykajú ľudskej predstavivosti a chápaniu.
Za svoju zvedavosť kruto zaplatí - ocitne sa na hrane priepasti.
Je stará legenda horských vodcov o nadprirodzenej sile zhadzujúcej ľudí do hlbín iba strašidelná fáma, alebo obsahuje aj zrnko prvady?
Nová nevezpešná kniha od autora fenomenálnej Trhliny  - majstra strachu Jozefa Kriku vás chytí a strhne - do priepasti

Kniha bola výborne napísanaá, bola desivá, taká, na aké sme u autora Jozefa Kariku zvykntí. Bavilo ma čítať ju, niekedy ma poriadne mrazilo, pri jej čítaní som sa doslova bála, nedokázala by som ju čítať večer alebo v noci :)
Po prečítaní Trhliny ma táto kniha vôbec nesklamala veľmi dobre sa čítala. Jej čítanie mi trvalo celkom dlho a to zas a znova pre pracovné povinnosti, ktoré mám, nie preto že by ma kniha nebavila, to v žiadnom prípade :)
Ak sa, tak ako ja, radi pri čítaní bojíte, táto kniha bude pre vás tou najlepšou voľbou 

Komentáre