Prečo som ..KNIHOMOĽKO

Ahojte, no takže dnes som sa rozhodla že si založím nový blog, v ktorom sa budem venovať hneď druhej najväčšej vášni, hneď po futbale a športe tak  celkovo a to sú knihy. Niekedy keď som bola mladšia tak som čítala veľmi máličko. Ja a knihy to niekedy ani k sebe nešlo a nepáčilo sa mi to ale vôbec. Všetko sa to začalo asi Harrym Potterom, to je taká klasika podľa mňa, tieto knihy má prečítané asi každý z nás, ktorí sme sa narodili v minulom tisícročí okolo roku 95. Harry už je teraz taká klasika, na každý nový diel som sa tešila ako malé decko, s Harrym a jeho ptiateľmi som vyrástla a to doslova.
Každý diel Harryho mal niečo do seba, každý sa výborne čítal. ak mám byť úprimná, mne sa najviac páčil siedmy, teda posledný diel, neviem prečo ale je to tak. Tento diel ma upútal zo všetkých najviac. Ten príbeh bol úžasný úplne,
A potom začali časy dievčenských románov, najznámejšej a najslávnejšej upírkej ságy, ktorú asi takisto pozná každý. Opäť mám prečítané všetky štyri knihy a pri upírskej ságe musím povedať jedno, najviac sa mi asi páčil začiatok celej ságy čiže diel prvý. čiže Súmrak.
Teraz už ani nezrátam koľko kníh som prečítala tak as im tu budem postupne všetkým venovať a napíšem sem recenziu a  môj názor na každú knihu, ktorá sa mi už buď dostala alebo iba dostane do rúk.
Tak pre dnes končím, majte sa krásne a čítajte, pretože čítanie je najlepší relax. :)

Komentáre