21/2019 Dominik Dán Pochovaní zaživa

Každý sa túži dožiť šťastnej a dôstojnej staroby. Mnohým sa celoživotné snaženie vydarí a ich život vyústi do vysnívanej pokojnej jesene, iní majú smolu, dožijú sa ignorácie od rodiny a nezriedka im ide o život. Práve o holé životy ide aj starým ľuďom pochovaným zaživa v dome hrôzy. Tu sa začína prípad neuveriteľnej ľudskej krutosti a hyenizmu – prípad, s ktorým sa detektívi z oddelenia vrážd musia popasovať na konci búrlivého leta, počas ktorého ochorel Burger a prišli o Petru, vážne zranenú pri tajnej operácii.
Richardovi Krauzovi už nemá kto poradiť, musí si vystačiť s tým, čo sa stihol naučiť od najstaršieho z detektívov. Aby toho nebolo dosť, aj spoľahlivý Chosé opúšťa partiu, aby sa na vlastnú päsť vydal po stopách zákerného strelca Gaba.


No, táto kniha bola podľa mňa zas jedným slovom SILA pretože všetci veľmi dobre vieme, o čom táto kniha je. Kniha bola ako vždy výbornr napíaná. Štýl písania ma ešte stále neprestal baviť a tuším neprestane ani pri päťdesiatej knihe :) Proste je to láska na celý život. Mojou najobľúbenejšou postavou je samozrejme Richard. Pri čítaní tejto kniýky som sa aj bála, ale to ja skoro pri všetkých jeho knihách. S knihou som strávila pár dní a neskutošne som si ju užívala od prvého, do posledného písmenka. Prípad, ktorý sa v tejto knihe snaží Richard a jeho kolegovia vyriešiť bol dosť drsný a tuším sa to aj nedávno riešilo v médiách ale niesom si istá. Ale každopádne kniha ma veľmi zaujala a jej čítanie som si užila. Príbeh ma nútil stále nad ním rozmýšľať. Kniha jednoznančne za to stojí. Moje hodnitenie 5/5

Komentáre