Zuzka Šulajová Ako z románu

Ahojte knihomoľkovia,

zas a znova sa hlásim na blogu po dlhšom čase. Po prešítaní knihy Jeden z nás som si potrebovala prečitať niečo oddychovejšie, romantické. Tak som siahla po knihe Ako z románu z pera mojej veľmi obľúbenej  autorky Zuzky Šulajovej. Túto knihu som mala doma poriadne dlho. Myslím, že som ju dostala ako darček za vysvedčenie od rodičov, ešte na základnej škole :) Pred nejakým časom som túto knihu už raz začínala čítať a nedočítala som ju, ani neviem prečo, možno som bola na túto knihu ešte malá.
Tak som po nej teraz po rokoch siahla a musím povedať, že Zuzkine knihy mám veľmi rada, ale táto kniha nesiaha ani po päty Džínovým denníkom a knihe Dievča z minulosti, ktoré boli absolútne úžasné.
Ako som už spomenula v príspevku na svojom Instagrame, kniha bola na môj vkus až prísliš ,,sladká"  Kniha sa mi veľmi tažko hodnotí, môj osobný názor je, že Zuzka to mohla ešte trochu viac prešprkulovať, pretože od chvíle, kedy kedy sa, hlavná hrdinka knihy Lívia, stretla s Martinom, to začalo mať na mňa až príliš rýchly spád. Ale názor na knihu si musíte vytvoriť vy sami. Za mňa to bolo až príliš slabé a predvídateľné na to, že to napísala Zuzka Šulajová.

Komentáre