Shari Lapena Pár od susedov

Anotácia

Zdá sa, že Anne a Marco Contiovci majú všetko, navonok harmonivký vzťah, pekný dom a úžasnú dcérku Coru
Jednej noci, keď sú na večierku u susedov Cora záhadne zmizne.

Podozrenie okamžite padne na rodičov. Detektív Rasbach vie, že vystresovaní manželia niečo skrývaju. A nie len oni. Každý v ich okolí má svoje tajomstvá a pátranie je tak čoraz zložitejšie. Za zastretými oknami sa tak postupne vyplavuje jedno tajomstvo za druhým. Strhujúca dráma plná neočakávaných zvratov, nezadržateľne speje k šokujúcemu odhaleniu.

Môj názor na knihu

No, knihu som čítala už pred časom. Vydávanie recenzíí na blog mi nejak strašne dlho trvá. Niekedy nemám čas sa k tomu dostať a peinútiť sa napísať swm recenziu. Písať recenzir na knihy ma veľmi baví, len jsi na to neviem vyhradiť dostatok času na to, aby som ju spravila. Ale už bolo dosť môjho fňukania nad tým, že nemám čas písať recenzie.

Kniha sa čítala dobre. Príbeh bol zaujímavý, prekvapivý a vôbec som nevedela, čo si mám o postavách v tejto knihe myslieť. Na začuatku, keď som túto knihu začínala čítať, som si myslela, že vraha a únoscu som spoznala hneď, kdeže, hlboko som sa mýlila. Samozrejme že to neprezradím, aby som Vám všetkým, ktorí budete túto knihu čítať nepokazila dojem z čítania.

Autorka nám dáva možnosť nazrieť do navonok dobre fungujúcej rodiny kde sú maželia Marco a Anne, poločne so svojou malou dcérkou Corou, ktorú nadovšetko milujú. Aôe nič nie je tak, ako sa zdá. Anne trpí psychycými problémami, Marco vlastní firmu, o ktorej Anne tvrdí, že prosperuje, čo, samozrejme, pravda nie je. Marco má veľké finančné problémy, ktoré pred svojou manželkou tají. Aby sa zbavil finančných problémov napadne ho doslova šialený plán, ako sa z týchto finančných problémov zbaviť. A tento nápad spustí lavínu udalostí, ktoré Anne psychicky zlomia. Marco, ten dokonalý manžel, ktorého Anne tak milovala, svojím spôsobom ho stále miluje, pripravý únos jeho milovanej dcérky Cory. Prinúti tak svojho svokra, otca Anne, aby dal penaze únoscom a tak dostal Coru naspäť. Lenže samozrejme Ricahrd,  Annin otec netuší, že dáva penaiaze svojmu zaťovi Marcovi.

Komentáre