6/2019 Víťaz je sám

Anotácia 
Román Víťaz je sám je podľa Paula Coelha obrazom sveta, kde žije. Dynamicky sa rozvíjajúci dej sa odohráva počas jediného dňa filmového festivalu v Cannes. Do zápletky vstupujú producenti, slávni herci, hviezdičky, štylisti a sériový vrah, ktorý spácha päť vrážd. Kniha odhaľuje zákulisie filmovej slávnosti v Cannes, je portrétom smotánky, najvyššej elity, ktorá v súčasnosti určuje trendy. Paulo Coelho odhaľuje čitateľovi realitou inšpirované detaily zo života týchto postáv. Jeho dvanásty román sa stáva svedectvom o kríze hodnôt sveta zameraného na vonkajšie pôsobenie.

Toto bola moja prvá a tuším aj posledná kniha o tohto autora. Mal to byť triler ale myslím, že to bol len pokus o triler, áno bola tam trilerová zápletka, vražda atď, ale nesplnilo to moje očakávania, pretože túto knihu mi poradila sesternica, ktorá tvorbu Coelha má rada ale pre mňa to bol zas a znova veľký boj. Dočítala som ju, to áno ale dalo mi to veľmi zabrať, do čítania som sa nútila . Veľmi dlho som čakala na knihu, ktorá ma už konečne osloví a táto to určite nebola . Nepochopila som, čo mi chce autor, v tomto prípade Coelho touto knihou povedať. Kniha sa mi čítala veľmi ťažko. Pre mňa to bolo také čosi dosť premýšľavé a vôbec ma knižka neoslovila.

Takúto záložku mi vyrobil môj bratranec na hodine pracovného vyučovania :)

Komentáre