7/2019 Stín větru

Anotácia 

Ukryté hlboko v srdci Barcelony leží pohrebisko zabudnutých kníh - labyrint tisícov statených, skrytých, či odložených zväzkov. Sem je v jedno chladné ráno v roku 1945 privedený desaťročný Daniel Sampere, aby si vybral jeden titul. Daniel si vyberie román Stín větru záhadného autora Juliána Caraxa. Pútavá kniha a spisovateľ vyvolajú v Danielovi túžbu dozvedieť sa o nich čosi viac, pátranie po ich pôvode mu čoskoro obráti život naruby - nie je totiž sám kto sa o Caraxove dielo zaujíma - jedného dňa Daniela v uličkách osloví muž, ktorý mu nápadne pripomína postavu zo Stínu větru. Muž posadnutý snahou vypátrať a ničiť všetky výtlačky tejto knihy. Danielova túžba zistiť pravdu o Juliánovi sa rovnako mení v posadnutosť. Spletité osudy Daniela a Juliána sa začnú pretínať, až nakoniec vytvoria zložitý prepletenec.

Túto knihu som prvýkrát objavila na youtube kanáli martinus.cz a som za ro veľmi rada kniha bola veľmi zaujímavá. Pravdupovediac najviac ma na tejto knihe lákalo prostredie, kde sa odohrávala. Stará Barcelona. Mám rada knihy ktoré sa odohrávajú v Barcelone. 

Veľmi ma bavilo čítať pre mňa dosť prepletené osudy hlavných postáv tejto knižky. Čítanie som si užívala od prvej do poslednej strany. 
Mojou najobľúbenejšou postavou bol samozrejme Julián. Táto kniha bola, ako ja rada hovorím ,,ďalší český oriešok" keďže som sa so slovenským prekladom tejto knihy nestretla rozhodla som sa, že ju prečítam v češtine, čo mi problém vôbec nerobí. 
už mám doma ďalšie dve pokračovania tejto úžasnej série na ktoré sa veľmi teším a čoskoro si ich aj prečítam.

Knihe dávam 5/5

Komentáre