8/2019 Všetko je tak, ako má byť

Anotácia

Ako by vyzeral tvoj život, keby si jedného dňa odišla z domu na druhý koniec sveta len s mobilom vo vrecku? Marin to urobila. V deň, keď sa utopil jej starý otec, ktorý ju vychovával, sa otočila San Francicu chrbtom. Odletela na univerzitu do New Yorku a s nikým z rodného mesta viac neprehovorila. Zo strachu? Z hanby? Alebo utekala pred smútkom?
Blížia sa však zimné prázdniny a hoci sa Marin rozhodla tráviť Vianoce na vyľudnenom internáte, musí ešte pretrpieť trojdňovú návštevu bývalej najlepšej kamarátky Mabel. Za tie mesiace jej neodpovedala na stovky esemesiek ani desiatky telefonátov. Čakajú ju tri dni plné spomínania na jej staré ja. Tri dni prežívania toho posledného leta na Západnom pobreží. Tri dni osamote v snehovej výchrici, kde nená pred otázkami ani pravdou ujsť.

Ak má byť táto kniha najlrpšou YA knihou roka 2018 tak nemôžem s týmto tvrdením súhlasiť. Mne sa táto kniha vôbec nepáčila. Ja viem, že sem v posledmom čase dávam dosť negatívnych recenziíí ale už dávno sa mi nedostala do rúk kniha, ktorá by ma ohúrila. V príbehu som sa strácala, nerozumela som mu veľmi. Čítanie ma dosť nudilo, ešte dobre, že táto knižka ss dala prečítať dosť rýchlo, keďže nebola veľmi rozsiahla.
Knihe dávam 1/5
Mrzí ma to.

Komentáre