9/2019 Žena v okne

Ubehlo desať mesiacov odkedy Anna Foxová naposledy vyšla zo svojho starého domu v New Yorku. Deasť mesiacov putuje miestnosťami ako duch, desať mesiacov sa oddáva spomienkam, popíja (asi príliš) a bojí sa výjsť von.
Anna trpí agorafóbiou, chorobným strachom z otvorených priestranstiev. Okno je jej jedným spojením so svetom. Sedáva pri ňom a deň čo deň pozorne sleduje všetky zmeny v susedstve.
Keď sa do domu naproti nasťahujú Russellovci, okamžite ju niečim priťahujú. Otec, matka a dospievajúci syn, obraz dokonalej rodiny, vzdialená ozvena Anninho niekdajšieho života. Iba Anna však vie, že zďaleka nie všetko je také uhladené ako na povrchu. Noc pretne desivý výkrik, potom ďalší. Kto však uverí žene, ktorá celé sni len postáva pri okne?
Môže veriť sama seba, spoliehať sa na svoje zmysly otupené samotou?
Anna sa uvedomuje, že ak chce dokázať zločin, najprv musí vyjsť zo svojej vlastnej ulit.

Kniha žena v okne sa mi veľmi nepáčila, bolo to zdĺhavé, miestami nudné dlhé opisy toho, ako sa hlavná hrdinka nedokázala odstať spoza stien vlastného domu, keďže má strach z otvorených priestranstiev a ja by som povedala, že asi aj ľudí. Veľa času trávila pri poháriku s alkoholom. A tak jedného dňa vidí to, čo vidieť nemala a je samozrejmé že jej nikto neverí.
Čítala som už aj oveľa lepšie trilery ako je tento.
Moje hodnotenie 3/5

Komentáre