1/2019 Jojo Moyes Čo bolo potom

Ahojte,
ako prvú knihu v novom roku som prečítala knihu Čo bolo potom od Jojo Moyes. Som sama zvedavá koľko kníh sa mi podarí prečítať v tomto roku. Minulý rok ma nejako nenapadlo počítať koľko kníh  prečítam, odteraz to budem asi každý rok rátať.

01/2019 Čo bolo potom - Jojo Moyes

Keby ste stratili niekoho, koho veľmi milujete, zmenil by sa vám pohľad na svet. Prehodnotili by ste rebríček životných hodnôt ? V románe Jojo Moyesovej, ktorý je pokračovaním osudov hrdinov románu Predtým ako som ťa spoznala, sa Luisa Clarcová vydáva na podobnú cestu a hľadá odpovede na svoje otázky. Po intenzívnom šesťmesačnom vzťahu s paralyzovaným Willom Traynerom, ktorý sa rozhodol ukončiť svoju životnú púť asistovanou samovraždou, sa prebíja životom bez neho.
Sama má vážnu nehodu, čo ju prinúti vrátiť sa domov k rodine, akosi cíti, že sa ocitla tam, kde to všetko začalo.
Telo sa jej pomaly uzdravuje ale duša nie. Život po Willovej smrti znamená pre Lou sa všeličo odznova, budovať na nových základoch. Ošetrovateľ Sam Fielding, pre ktorého sa kontakt so životom a smrťou stal povolaním, je azda jediný, kto ju môže pochopiť. A vtom sa z Willovej minulosti nečakane vynorí jeho 16-ročná nezvládnuteľná dcéra, o ktorej nikto nič nevedel. Lily prevráti Lou všetky plány, vnáša do jej života iba stres a ženie ju do úplne inej budúcnosti, ako si naplánovala... život je plný zvratov a prekvapení...

Kniha  sa mi veľmi páčila. Bolo zaujímavé čítať ďalšie osudy Lou Clarkovej. Úplne ma prekvapili dve nové postavy ktoré vstúpia do deja.
 

Komentáre