12/2019 S.J. Maass Na dvore z tŕňov a ruží

Keď devätnásťročná lovkyňa Feyre zabije v lese vlka, na prah jej domu dorazí nebezpečný netvor, ktorý sa dožaduje odplaty. Feyre sa razom ocitá uprostred zákernej čarovnej krajiny, ktorú pozná len z rozprávok a legiend. Až tam zistí, že jej uchvatiteľ nie je žiadny netvor, ale príslušník rasy smrteľne nebezpečných a nesmrteľných férov, ktorí kedysi vládli celému svetu. A volá sa Tamlin. Na jeho panstve si postupne uvedomuje, že ľadová nevraživosť, ktorú k nemu pociťovala, sa premieňa na spaľujúcu vášeň, čo pohlcuje všetky klamstvá a výstrahy o prekrásnom, no nebezpečnom svete férov. Férsku krajinu však zahaľuje prastarý zlovestný tieň. Feyre musí objaviť spôsob, ako ho zastaviť... inak má na svedomí Tamlina a celú férsku rasu.


Keď som si túto knihu kupovala bola som natešená, že si konečne prečítam niečo od taj veľmi ospevovanej Sarah J. Maas. Táto kniha, je vraj najlepšou fantasy sériou na posledné roky. S týmto tvrdením zas a znova nemôžem súhlasiť. Mňa osobne to veľmi nezaujalo,  nedokázala som túto knihu dočítať. Po dvesto stranách trápenia sa som to definitívne vzdala. Príbeh ma vôbec nezaujal. Bolo to na môj vkus až veľmi nudné. 0/5

Komentáre