Výlet do Bratislavy, ktorý nedopadol tak, ako mal

Ahojte, 
musím sa s vami podeliť o jeden zážitok. Priatelia už vedia, ale rozhodla som sa že to napíšem aj sem na blog, keby si to chcel niekto prečítať. 
 Začalo sa to takto. 
Môj ocko dostal na narodeniny ako darček od svojho syna, môjho brata, lístky do SND v Bratislave. Rozhodol sa, že tam vezme aj mňa a tak sme sa vybrali na celkom dlhú cestu to Stropkova do Bratislavy. Podarilo sa mi uvoľniť z práce skôr aby sme mohli vyraziť čo najskôr. Bol štvrtok večer, keď sme dorazili do BA a tak bol program jasný: 
1. Návšteva Martinsu na Obchodnej
2. Návšteva priateľov
3. Divadlo 
Ale nič nakoniec nebolo tak, ako malo. V piatok ráno, keď sme sa s ockom chystali na raňajky sme zistili, že nás môj brat vymkol, odísť z bytu sme mohli vrátiť sa nie. Tak teda sme si zobrali všetky veci, ktoré sme mali, aj šaty do divadla a vybrali sa na potulky Bratislavou. Najprv sme samozrejme zašli do Martinusu
l
V obchode som si vybrala dve knihy a to:

Obidve knihy by sa dali zaradiť do žánru YA, určite viete, čo táto skratka znamená a ešte som si urobila radosť originálnym Martinus hrnčekom na čaj 
Najkrajší je samozrejme červený :)
Potom, ako sme navštívili Martinus sme zašli k priateľom aby sme sa mohli prezliecť do elegantnejších, spoločenských vecí, aby sme v divadle vyzerali dobre.



Tak som sa do toho divadla tešila... bol už večer, my pripravení, vyobliekaní sme vošli do budovy SND kde nás ,,Schladila" uvázdzačka keď sme jeje povedali na aké predstavenie to vlastne ideme. Predstavenie Ruské denníky na ktoré sme mali ísť sa zrušilo pretože jedla z hlavných predstaviteliek si zlomlia ruku a alternáciu narýchlo asi nevedeli zohnať alebo niečo podobné... Aspoň nám vrátili vstupné v plnej výške, ktoré sme o deň neskôr použili na Bojníckom zámku a na výborný obed na salaši Krajinka, lepšie pečené zemiaky som asi nejedla , prepáč oci :) Ale pre nás nastala otázka čo budeme robiť, keďže kľúče od bytu sme  nemali. Tak sme teda nakoniec skončili v CinemaCity na filme Sklenená izba

 



Komentáre