14/2019 Shari Lapena Cudzinec v dome

Prečo by ste vydesene utekali zo šťastného domova?

Čakáte na príchod milovaného manžela z práce. Pripravujete večeru a tešíte sa naňho. To je posledné, na čo si spomínate.
Preberiete sa v nemocnici a netušíte, ako ste sa tam dostali. Oznámia vám, že ste mali nehodu – v nebezpečnej časti mesta ste stratili kontrolu nad rútiacim sa vozidlom.
Neskôr s hrôzou zistíte, že polícia vás podozrieva z vraždy. Váš manžel tomu najskôr odmieta uveriť, no čoskoro ho ovládnu pochybnosti. Vaša najlepšia priateľka navonok stojí pri vás, ale na jej správaní čosi nesedí. Najhoršie je, že vy sama neviete, čo sa vlastne stalo. Spomienky sa vám však postupne vracajú...

Čo si o knihe myslím ja? 
Netvrdím, že kniha bola zlá, to nie, ale mám pocit, že som už čítala aj omnoho lepšie trilery než tento. Podľa mňa bola prvá autorkina kniha, čo boa kniha Pár os susedov, o triedu lepšia. Rýchlejšie sa čítala, dej bol oveľa zaujímavejší než pri tejto. Ja viem, je to krátke ale pravdupovediac veľmi si nepamätám dej knihe, pretože som ju čítala už pomerne dávno
Moje hodnotenie 3/5

Komentáre