17/2019 Jojo Moyes Stále som to ja

Lou Clarková vie všeličo...Vie, koľko kilometrov ju delí od partnera Sama žijúceho v Londýne. Vie, že jej newyorský zamestnávateľ je dobrý človek a že jeho manželka má pred ním tajnosti. Nevie však, že sa stretne s niekým, kto jej obráti život naruby. Josh jej tak veľmi pripomína muža, ktorého poznala, až to bolí. Lou netuší, čo si počať so svojím srdcom, to by najradšej žilo na dvoch miestach. Nech sa však rozhodne akokoľvek, všetko sa tým krokom zmení. Stále som to ja je voľným pokračovaním svetových bestsellerov Predtým ako som ťa spoznala, ktorý sa dočkal aj filmového spracovania, a Čo bolo potom

Kniha ma veľmi sklamala. Oproti knihe Čo bolo potom bola veľmi nudná. Pri jej čítaní som sa trápila a som rada, že ju mám za sebou, aj keď zo začiatku som si myslela, že to bude dobré ale približne od strany 200 začal veľký boj.  Kniha ma začal strašne nudiť a už len som odpočítavala stránky do konca. Ja neviem ale vtedy keď som túto knihu čítala som mala strašne čudné obdobie tzv. čítaciu krízu
Moje hodnotenie 2/5

Komentáre