18/2019 Keira Cass Selekcia

Pre tridsaťpäť dievčat je Selekcia životnou šancou. Príležitosť uniknúť svojmu osudu, vstúpiť do okázalého sveta rób a drahých šperkov. Žiť v paláci a bojovať o srdce úžasného princa Maxona. Pre Americu Singerovú je to však nočná mora. Musí opustiť svoju lásku a odísť z domova. Potom sa zoznámi s princom Maxonom. Postupne začne prehodnocovať všetky svoje dovtedajšie plány – a uvedomí si, že život, ktorý si vysnívala, bledne pri budúcnosti, na ktorú nikdy ani nepomyslela.

Selekciu som prvýkrát zazrela na youtube a instagrame. Po dlhom váhaní som sa aj ja rozhodla, že si túto sériu prečítam a myslím, že som nešliapla vedľa. Kniha ma veľmi bavila, čítala sa rýchlo pretože príbeh bol veľmi dobre napísaný, vtiahol ma do deja ma úplne ma pohltil. Z postáv sa mi najviac páčil asi Maxon a možni Aspen. V tejto knihe sa mi viuac páčili chlapčenské charaktery bež dievčenské, neviem prečo :)
Kto túto knihu nečítal určite nešliapne vedľa. Podľa mňa to bola jedna z najlepších young adult kníh, aké som v poslednej dobe čítala. Veľmi sa mi páčil svet v ktorom sa táto kniha odohrávala. Moje hodnotenie jednoznačne 5/5 

Komentáre